Agency360 grundades av Mogens Vilsen, Henrik Kristiansen och Morten Vilsen med det tydliga målet att ge byråer mer information och bättre verktyg för rapporteringen gentemot deras kunder – alltihop via en och samma inloggning. Plattformen vänder sig till alla typer av byråer inom marknadsföring, kommunikation, reklam, webb och media.
Utgångspunkten för Agency360 är att företag ska kunna få bättre överblick över den ibland ganska oöverskådliga mängden markandsföringsdata – samlat och presenterat på samma ställe i ett enkelt och intuitivt format som ger god överblick utan att kompromissa med mängden data. Ett annat viktigt fokus är samtidigt att samla in alla leads från företags webbplatser som kan konverteras till försäljning så att marknadsföringssatsningarna ger maximalt utbyte.
Resan slutar inte här, utan vi utvecklar hela tiden nya funktioner och strävar efter att alltid leverera vårt allra bästa. Och om vi får säga det själva tycker vi att vi hittills har lyckats riktigt bra med den saken! Och vi är så säkra på vår produkt att du kan testa den helt gratis i 14 dagar genom att klicka här – så kan du själv prova alla möjligheterna med Agency360.